‘ZIJ’

1462842_10153541743075024_1306113996_nAugustus, 2014

Het begon allemaal met de ontmoeting van die éne vrouw… Het is dankzij mijn broer dat ik mag meegenieten van haar enthousiasme. Hij leerde haar kennen op een conventie. Geraakte ermee aan de babbel en voelde onmiddellijk haar inspiratie, haar levenslust en kracht waarmee zij in het leven staat.     Direct ging er een lichtje bij hem branden.  ‘Zus, dit is iets voor jou!’  Op dat vlak vertrouw ik mijn broer blindelings. Hij heeft me al zo vaak de weg gewezen, dat ik ook hierbij wist dat het inderdaad iets voor mij zou zijn.  En zo kwam ik in augustus bij een single-coach terecht. Logisch, aangezien ik een alleenstaande mama ben, gretig op zoek naar de ware. Want leven doe je toch niet alleen? Nee, er moet iemand aan je zijde staan! Iemand waar je alles mee deelt. Maar maakt deze gedachte me echt gelukkig? Of is er nog een andere weg? De weg van de ‘happy single’.  Van het moment dat zij de deur open deed wist ik dat niets nog hetzelfde zou zijn…

14/10/2014

Geef een reactie

